Monday, June 11, 2007

Σαγιονάρα...δαχτυλοκόφτης

Καλησπερα σας !Ως αναφορα το προηγουμενο θεμα θα πω ...ΝΑΙ!Ζηλευω γιατι οταν ημουν εγω στα θρανια ολες ηταν μπουρουχες(χωρις να θελω να πω οτι και εγω με τη σειρα μου δεν ημουν μπουρουχος)Αλλα θα χα περισσοτερες ευκαιριες να μαμησω!Τωρα θελω να δωσω τα ευσημα στον almost γιατι μονο αυτος καταλαβε το τι ηθελα να πω (εχουμε και αδερφη σε κρισιμη ηλικια)!Τωρα ηθελα να επισημανω ενα διαφορετικο θεμα!Ρε παιδια ειναι καλοκαιρι,τα μωρα βγαινουν εξω με τα μινακια τα σορτσακια κτλ.Και εκει που αρχιζεις να φτιαχνεσαι (ποπο να την ειχα αυτη το τι θα της εκανα...)συνειδητοποιεις διπλα σου το τυπακι που καθεται και φοραει σαγιοναρες...(δαχτυλοκοφτη για οσους δεν καταλαβαν)με την τρυχα πανω στο δαχτυλο και στα γκρεμιζει ολα!Ναι και εγω εχω αγορασει αλλα για την θαλασσα ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ...!οχι εξω απο το σπιτι μην τρελαθουμε .
Δηλαδη ρε παιδια τι το αισθητικο βρισκουν πανω στο ΔΑΧΤΥΛΟ με την ΤΡΥΧΑ δεν μπορω να το καταλαβω ακομα!Μπαινεις μες στο μαγαζι και κοιτας κατω μην πατησεις κανα παντοφλετο!Ειναι λεει η νεα μοδα ...αεριζεται το ποδι λεει!Δηλαδη αμα θελεις να αερισεις τον κωλο σου τι κανεις?????Θα βγεις με τον κωλο εξω να πιεις καφε?????Με την ιδια λογικη δεν θα πρεπει να φοραμε τιποτα να αναπνεει το σωμα μας!Δεν μπορω να καταλαβω η μοδα του ΠΑΝΤΟΦΛΙΝΟΥ πως να αρχισε!Λογικα απο Αθηνα?μαλλον!Το θεμα και με τα προηγουμενα αρθρα ειναι οτι εχουμε ξεφυγει τελειως!

1 comment:

almost_happy said...

xwsta kai se merikes poutanes pou to paizoune dyskoles epeidh tis epireazoune oi files tous , hrakleio fash 3ereis