Thursday, December 13, 2007

ΝΤΙΝΤΟΣΥΓΝΩΜΗ!!!

Τι να πω? Λείπω καιρό και το χετε καμωμένο μουρέλα έλα έλα!
Τρομερό κομμάτι και συγχαρητήρια στα παιδιά!
Ας περάσω στο κυρίως θέμα... έπειτα από κάποιο τηλ που δέχτηκα από τον kostis_dds και πιεζόμενος θέλω να παραδεχτώ ορισμένα πράγματα!
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΝΤΙΝΤΗΣ και ίσως μεγαλύτερος θα έλεγα καθώς το δικό μου είναι μεγαλύτερο!
Ζητώ δημόσια συγνώμη από τον φίλο, συναγωνιστή και συνάδελφο kostis_dds για όλο αυτό τον καιρό που λασπολογούσα(όχι άδικα πιστεύω) εις το πρόσωπο του!
ΤΑΠΕΙΝΑ λοιπόν και δειλά θα έλεγα καλύτερα,πρέπει να πάρω και να αναλάβω τις ευθύνες μου!

Υ. Γ. για τυχόν απορίες πάρτε τηλ. τον kostis_dds



Ευχαριστώ!

7 comments:

Kostis_dds said...

Να τος ο άντρας ο σωστός, έτσι φαίνεται ποιος έχει @@... Παραδειγματιστείτε όλοι από τον pipo_dds...

Δεκτή η συγγνώμη σου καμάρι μου...

pipo said...

ΑΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ DDS ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ
ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΧΤΩ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΓΚΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!

Kostis_dds said...

Είναι, είναι... ξέρεις πόσο καιρό το παίζω μάγκας εγώ τώρα?

almost_happy said...

geia sas magies!!

Daskalos said...

Ντα φαινόταν αυτό καμάρια από μικιά...
Είναι δυναμόν αυτά τα κοπέλια να μην τα σπουδάσεις...

Υ.Γ.1 Το λουκανικάκι στου Κρητικού δεν ήτανε τυχαίο pipo...xaxa
Υ.Γ.2 Να περιμένω όπου να ναι και τον κουμπάρο μου δλδ να γίνεται μάγκας?

Γιατί και αυτό μαγκιά είναι τέλος...

GianniG said...

siga mhn akolou8hsw...
rokas an8rwpos na ginw trendy 3afnika?
ase tous koumpare aytous kai ta tatoos tous

GianniG said...

mou aresei re pipo pou symfwneis mazi sou. eisai o prwtos pagkosmia pou ''laspologeis oxi adika''... pws akrivws to kataferneis ayto???